Volgers

vrijdag 1 november 2013

Eerste challenge + DT-call

Hallo allemaal,

Allereerst willen wij iedereen bedanken die volger is geworden. We hadden alles verwacht, behalve dat we al zoveel volgers zouden hebben, echt geweldig! Dat geeft een goed gevoel dat we met dit blog zijn gestart.

Eindelijk is het zover, onze eerste challenge gaat van start. Dit keer hebben we een makkelijk thema gekozen, namelijk "Alles mag", zolang jullie kaart maar geborduurd is. De challenges zullen eenmaal per maand plaatsvinden.Deze challenge duurt tot en met 30 november 2013 23.55 uur. We zouden zeggen doe allemaal gezellig mee! De prijs die jullie kunnen winnen is de gave borduurmal van Nellie Snellen die jullie hieronder kunnen zien. De winnaar van deze challenge mag ook gastdesigner zijn in januari. 



Plaats je kaart met een direct link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: onsborduurkaartenblog@gmail.com. Je kaart moet wel nieuw zijn, je mag niet teruglinken naar oudere kaarten op je blog.

We kunnen het natuurlijk niet samen, daarom koppelen we aan deze challenge meteen een DT-call. Als jullie interesse hebben, zet dan bij het plaatsen van je kaart "DT" achter je naam. Om in aanmerking te komen voor DT-lid moet je wel aan een paar voorwaarden voldoen, namelijk:
  •  affiniteit hebben met het borduren van kaarten, als je geen kaarten borduurt, heeft het ook geen zin om  je op te geven, want het is echt een borduurkaartenblog;
  • om in het DT-team plaats te nemen moet je beschikken over een eigen blog;
  •  de bereidheid hebben om tweemaal per maand een kaart te maken, één  voor de challenge, en één    als herinnering voor de challenge;
  • reacties achter te laten bij de ingezonden kaarten;
  •  onderling gezellig contact met je mede DT-teammaatjes.

Denk je dat je aan bovenstaande voorwaarden voldoet en heb je zin om ons team te versterken, geef je dan op. De nieuwe DT-leden zullen in januari van start gaan.

De winnaar van deze challenge en de nieuwe DT-leden worden bekend gemaakt op dinsdag 3 december 2013. We hopen dat jullie allemaal gezellig meedoen!

Dit zijn onze voorbeeldkaarten:

Corrie


Cindy



Ingezonden per email:
Joke Staal                                             Katrin                               Truus Bunk                    



Corrie






49 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten, Corrie en Cindy. Heel veel succes. Met heel veel inzendingen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten meiden succes met jullie dt call. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten! Ik heb zin om mee te doen! Tot snel!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend he. Maar gaat vast goed lopen toch, met zo veel volgers in korte tijd moet het wel een succes worden.
    Tooi Tooi Tooi, dames.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super hoor !! Nogmaals gefeliciteerd met jullie borduurkaartenblog.
    Ik ga jullie zeker volgen én probeer zoveel mogelijk mee te doen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat het nu écht begonnen is!!!Tuurlijk is het spannend voor jullie maar het gaat vast lopen als een trein en ik sukses verzekerd!!!
    Ik ga in ieder geval aan de slag!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Corrie en Cindy

    Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en wil graag een gokje wagen voor de DT-Call. Ik borduur heel graag op kaarten en vind het zo ontspannend om te doen na een drukke dag.
    Heel veel succes met de eerste challenge en hopelijk doen er heel veel dames mee.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend hoor zo'n eerste challenge!
    Maar ik weet zeker dat het een succes word!
    Ik probeer deze maand ook een kaartje te plaatsen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Corrie, je vroeg mij of ik dt achter mijn naam wilde zetten maar volgens mij kan dat niet meer omdat het al geplaatst is, ik zou niet weten hoe in ieder geval, of je moet hem verwijderen en plaats hem opnieuw, als ik het snel hoor dan doe ik het gelijk even en anders als ik terug ben (moet even mijn boodschappen gaan doen)

    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Corrie en Cindy,
    En daar zijn jullie dan met jullie eerste challenge!!! Hoe leuk is dat, super!!! En een makkelijk thema. En de prijs is echt een geweldige, top prijs!!! En dat is echt want , ik heb deze mal al!!! Ik ga ook n iet voor het dt schap, anders wordt het me teveel.
    Dus ik sla deze over maar ik doe volgende keer wel mee hoor. Jeetje dat is nog even lang wachten voor me. ;-) Succes!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Corrie en Cindy,
    Super..het is zover..jullie zijn begonnen aan een nieuwe uitdaging, ik wens jullie veel succes en op veel deelname..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Corrie en Cindy, gefeliciteerd met jullie start en eerste challenge, spannend hoor maar aan jullie inzet en prachtige voorbeeldkaarten zal het niet liggen, heel veel succes gewenst met jullie gave blog en ik ga zo natuurlijk de candy in de sidebar zetten. Ik kom tot weinig de laatste tijd ( behalve haken en breien) maar heb me voorgenomen om aan jullie challenge mee te doen, moet toch kunnen met de kerstdagen in het vooruitzicht en nog veel kaartjes te maken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De 2 voorbeeldkaarten zien er al fantastisch uit. Ik wens jullie veel succes en heel veel deelnames.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige voorbeeldkaarten
    Gefelciteerd met het grote aantal volgers en
    Heel veel succes met het samenstellen van jullie DT Team

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wunderschöne Karten habt ihr beide wieder gemacht. Ich werde mich auch gleich daran machen ein Werk für die erste Challenge zu gestalten.
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Corrie en Cindy,
    Super leuk dat het nu echt van start is gegaan. De voorbeeldkaarten zijn echt super gaaf, mijn complimenten hoor. Ik hen al een leuk ideetje en daar ga ik morgen aan beginnen, dus ik hoop de kaart snel te kunnen plaatsten. Veel succes met alles en met het uitzoeken van een leuk DT team!
    Gr. Petra. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi corrie en Cindy
    ik heb wel zin om jullie team te versterken
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Corrie en Cindy,

    Wat een super leuke prijs hebben jullie voor deze eerste challenge! Zonet heb ik mijn kaartje geplaatst. Jullie voorbeeldkaarten zien er schitterend uit! Ik hoop dat er veel mee doen deze eerste challenge, denk dat dat wel goed komt, omdat met alles mag iedereen wel wat kan verzinnen ;). Ik heb DT achter mijn naam gezet, omdat ik borduren eigenlijk op bijna alle kaarten wel doe en zeker weet dat jullie leuke, gezellige teammaatjes zijn om contact mee te hebben.

    Heel veel plezier gewenst met jullie challengeblog en we gaan duimen op een groot succes!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super dat je zoveel volgers hebt enborduren is ook super leuk om te doen

    ook je eigen kaartjes heel mooi prachtige kleuren en leuk 3D plaatje

    wens je ook veel sucses met dit borduur blog

    ik ben al met een kaartje bezig dus gaat goedkomen

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat een gave kaarten, meiden. Mijn complimenten! Veel succes.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke uitdaging, Corrie en Cindy, en wat een mooie voorbeeldkaarten! Ik borduur niet vaak, maar wil echt proberen om het weer eens wat vaker te gaan doen. Het ziet er ook zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Corrie en Cindy,
    Heel veel succes met jullie mooie Blog, ik heb mijn kaartje er bij gezet.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nu is het echt van start gegaan, heel veel succes Corrie en Cindy, toi, toi, toi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit ziet er geweldiggggggg uit meiden. Wat een mooie inspirerende voorbeelden. Ik hoop dat er veel deelnemers zullen zijn aan jullie challenges.....succes. Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Corrie en Cindy,

    Leuke voorbeelden zijn er gemaakt
    Mijn kaartje zojuist geplaatst succes met jullie leuke blog .
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige voorbeeldkaarten, Corrie en Cindy!! Veel succes met jullie blog!! Dat er maar heel veel kaartjes gemaakt gaan worden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Corrie en Cindy,
    Ik ben ook weer enthousiast aan het borduren gegaan en vind het weer erg leuk om te doen de laatste tijd maakte ik alleen nog maar scrapkaartjes. Ik heb de smaak weer te pakken en heb mijn eerste kaartje klaar en natuurlijk bij jullie gepost. Hopelijk gaan er heel veel dames mee doen leuke prijs hebben jullie hoor.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi meiden,
    ook ik doe graag mee met deze challenge!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met jullie eerste challenge! Super leuk.
    Enne prachtige voorbeeldkaarten, ik ga proberen mee te doen :)

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heb zojuist mijn kaart geplaatst, erg leuk om mee te doen en een super candy!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. The entries are all so beautiful! It will be hard to pick a winner! Hugs Julie xox

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik heb net mijn kaartje geplaatst ik vind het heel leuk om mme te doen en wens jullie veel sucses groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Corrie en Cindy,
    Heb mijn kaartje klaar en wil het plaatsen, maar geloof dat het niet lukt.
    Dus mijn vraag is: hoe moet ik dat doen?
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heb ook een kaartje ingeleverd en doe heel graag mee met de challange.
    Hoop dat het zo goed is.

    Groetjes Friedy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het is gelukt, was waarschijnlijk nog niet klein genoeg....
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. prachtige kaarten hebben jullie gemaakt. wens jullie heel veel succes en veel plezier met jullie nieuwe blog...
    ik heb mijn kaart ook ingevuld bij mister linky

    fijne dag

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wow dames wat ontzettend leuk dat er al zoveel mensen meedoen en het is pas de 7de november!!! super hoor!!
    Het is jullie gegund.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Cindy en Corrie,
    Wat leuk Cindy je eigen challenge blog!. Helaas borduur ik (nog) niet, tenminste niet op kaarten haha. Ik wens jullie veel succes en wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt.
    Liefs, Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Cindy of Corrie,
    Ik heb net de link naar mijn kaart voor de challenge geplaatst maar ik denk dat ik het niet goed heb gedaan, ben nog niet zo handig met het bloggen. Graag een antwoord hoe ik het precies moet doen.
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Corrie en Cindy,

    Wat hebben jullie al heel veel inzendingen met de eerste challenge.
    Leuk zeg.
    Ik wou ook mijn steentje bijdragen, maar helaas ben ik geen borduurster.
    Omdat het een Alles Mag thema is, mag ik misschien meedoen met mijn enkele stiksteekjes. Ik heb mijn kaartje er toch maar bij geplaatst.
    Nog heel veel succes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Corrie en Cindy, Wat een leuke idee. IK doe natuurlijk graag mee bij jullie uitdaging. IK vind het altijd leuk om kaarten te borduren. Ik heb de voorpret van jullie gemist ivm vakantie. Maar jullie hebben al veel respons. GEWELDIG. en al veel prachtige inzendingen. Veel succes verder. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Corrie en Cindy,
    Wat leuk dat jullie een borduur challenge blog zijn begonnen, daar is veel animo voor, dus dat zit wel goed!! Zelf behoor ik niet tot die groep, maar ik wens jullie wel heel veel succes met het nieuwe challenge blog en wens jullie veel plezier!
    Lieve groeten van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hoi Cindy en Corrie, Hierbij wil ik nog even te kennen geven dat ik wel designer wil worden bij jullie borduur blog. Zoals bekend borduur ik graag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Corrie en Cindy,

    Net mijn allereerste kaart bij Mr. Linky geplaatst. Heb niet de intentie te winnen hoor, want er zitten toch wel wat foutjes in en er zijn zo veel kaarten die heel erg veel mooier zijn. Maar ik ben er ondanks de foutjes toch stiekem een beetje trots op dat het mij gelukt is een zelfgemaakte kaart te maken die ook nog eens geborduurd is. Daarom als eerbetoon aan jullie die mij daarvoor geïnspireerd en uitgedaagd hebben toch maar de link naar mijn kaart.

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wow dit ziet er allemaal supermooi uit, als het niet te moeilijk is ga ik zeker een keer mee doen. In 4 weken moet me dat toch wel lukken.
    Heel veel succes Corrie en Cindy.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Corrie en Cindy,
    Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt.
    Zoveel prachtige kaarten die deelnemen aan de challenge echt leuk voor jullie.
    Veel succes verder met jullie borduur blog.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  47. hallo Corrie en Cindy, wat superleuk dat jullie al zoveel deelnemers hebben voor de eerste challenge en eindelijk staat mijn kaartje er nu ook bij, ik ben benieuwd hoeveel er het uiteindelijk gaan worden, dat zal een hele opgave worden, veel succes ermee, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Cindy en Corrie
    Succes met dit leuke borduurblog. Ik heb mijn kaartje geplaatst.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team