Volgers

zondag 1 december 2013

Tijd voor de tweede challenge

Hallo lieve borduurvriendinnen,
De eerste challenge is voorbij, wat een overweldigend succes. 3 december 2013 maken we de winnaar en de DT-leden bekend. 

Het is tijd voor de tweede challenge. Het thema luidt dit keer: maak een geborduurde kaart met kraaltjes. Jullie zijn verder vrij in het patroon en de keuze van afwerking van jullie kaart. De prijs die jullie dit keer kunnen winnen is het mooie gebonden Handmade Divaboekje van Marga van Dijk-van Belzen "wenskaarten met naald en draad", een echte aanrader. Er staan zoveel mooie geborduurde kaarten in met kraaltjes.

We hopen dat er weer heel veel blogmaatjes mee zullen doen. De challenge loopt tot 31 december 2013 23.55 uur. Er zijn een aantal regeltjes:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een direct link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.


En dan nu onze voorbeeldkaarten:

Cindy

Corrie


ingezonden per e-mail:
 Katrin                                               Antje                      
                      

30 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten met kraaltjes zijn dit zeg, leuke challenge. liefs Wlma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide voorbeeldkaarten zijn prachtig ga weer even brainstormen wat ik zal maken.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie voorbeeldkaarten zeg. Ik ga eens brainstormen voor de nieuwe challenge, een leuke opdracht!
    Liefs, Petra. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten; ga eens even tussen mijn patroontjes zoeken voor iets leuks. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige voorbeeldkaarten Corrie en Cindy, ik had op het blog van Corrie al laten weten dat ik weer van de partij zal zijn, moet alleen wel weer mijn kraaltjes erbij zoeken, is te lang geleden en toch ook weer zo leuk, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie kaartjes zijn weer prachtig Corrie en Cindy, supermooi. En kijk dat boekje had ik al moeten hebben, want moet er nu toch ook aan geloven, maar weet nu wel dat er in ieder geval boekjes zijn hoe ik het moet doen dat borduren op een kaart. Eens moet de eerste keer zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwwwww Cindy en corrie, wat een onwijs mooie kaarten hebben jullie gemaakt. Super! Een hele fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi dames wat supermooie kaarten. Prachtige kleuren. Fijn dat er zoveel inzendingen waren bij de eerste uitdaging TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige voorbeeldkaarten en een hele leuke challenge
    ik hoop weer mee te doen

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige voorbeedkaartjes corrie ne Cindy

    en een leuke chalenge maar weet niet of ik deze keer mee doe maar hoop wel heel veel anderen voor jullie maar dat gaat vast wel lukken

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jullie kaarten zien er weer geweldig uit. En ja ik geloof toch dat ik me er weer een keer aan moet gaan wagen.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Corrie en Cindy,
    wat een supervoorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt.
    Ik borduur nooit op deze manier, maar kijk altijd wel. Ben ook heel benieuwd naar de winnaar en de dt-leden die jullie binnenkort gaan kiezen. Dat is vast niet makkelijk!!
    Succes en sterkte ermee!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful cards again, ladies! I hope I have time to work on a project for this challenge too. I had so much fun on the other card!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke opdracht! Heel af en toe gebruik ik kraaltjes bij het borduren en het effect is vaak erg leuk! Ik ga zeker meedoen! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke opdracht heb mijn kaartje klaar maar kan het niet plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke opdracht ik gebruik graag kraaltjes op mijn kaarten dus doe weer lekker mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige voorbeeldkaartjes hebben jullie gemaakt ik ga ook weer gezellig meedoen.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt!! Leuke uitdaging. Heb mijn kaartje geplaatst.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tada, mijn kaartje staat er bij en heel aktueel, liefs Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Corrie en Cindy en dames van het DT team. Ik doe graag weer mee met jullie challenge. Wat hebben jullie weer een mooie voorbeelden gemaakt. Ik kijk uit naar de waarschijnlijk net zo mooie kaarten van de leden van het DT team!, Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke uitdaging en schitterende voorbeelden zijn er gemaakt. Dank jullie wel hiervoor en natuurlijk voor de inspiratie!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaarten Corrie en Cindy. En leuke challenge! Doe graag mee en ik heb mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De kaarten waren al eerder een stimulans, maar je weet, hoe het is. Maar ik kon het niet laten. (Zie blog) en heb er echt tranen om gelaten. Maar de kaart staat er op. Ik dacht wel soms van mezelf : dom oud mens, moet dat nou???? Maar het gaf toch weer voldoening. gr leny w en succes met jullie challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heb de kaart op verzoek van Cindy nogmaals geplaatst. Veel succes met de challenges en jullie leuke blog.
    Een allen Fijne Kerstdagen en een gezond-knutsel-2014.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Had mee willen doen, maar kan het kaartje niet plaatsen, Houd het op he.
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hallo jokie, je kan hem toch ook per email sturen naar cindy?
    succes

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wauww wat een prachtige kaarten zijn er gemaakt en geplaatst dat wordt nog moeilijk voor de dames om een winnaar te kiezen...

    succes allemaaal

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Cindy en Corrie, ik wil ook graag meedoen met de wedstrijd van de kralen, maar krijg het niet voor elkaar om de kaart via inlinkzz te zetten, heb cindy al gemaild hoop dat jullie dit nog lezen gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team