Volgers

vrijdag 1 augustus 2014

challenge #10 - vakantie

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Het is weer de eerste van de maand, dus tijd voor een nieuwe challenge. Superleuk dat jullie allemaal weer zo enthousiast hebben meegedaan met onze vorige challenge, ondanks de vakantieperiode. Dit keer is het thema bedacht door Pouwla. Zij wil graag een kaart zien met het thema "vakantie". Jullie kaart moet natuurlijk wel geborduurd zijn, maar verder is het patroon e.d. vrij, als maar het thema vakantie in jullie creatie terugkomt. Dit keer is dit de prijs die jullie kunnen winnen:



Onze winnares van challenge #8, Fenneke heeft ook een prachtig voorbeeld gemaakt:

Het DT-team heeft ook weer haar best gedaan om mooie voorbeelden te maken:

Corrie
                                                                        
                                                                           Pouwla

                                        Martje                                       

Lenie

Marga

Lisanne


Trijntje

Cindy

Danoesja


Er zijn  niet veel, maar wel een paar regels:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een direct link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 augustus 2014 komen we terug met de winnaar van challenge #9.

Meedoen kan tot en met 31 augustus 2014 23.55 uur. Heb je zin? Pak gezellig naald en draad en maak iets moois! We zijn altijd zo onder de indruk van de schitterende en diverse creaties die jullie maken!







ingezonden per e-mail:

Marja Smits

8 opmerkingen:

  1. wat een leuk thema weer... en wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt

    succes allemaal
    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ga ik natuurlijk aan meedoen,nog helemaal in vakantiestemming! De voorbeelden zijn prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie borduurkaarten zijn er weer door het DT gemaakt. Leuke challenge, Ik heb net mijn zomerse borduur kaart geplaatst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke opdracht en wat hebben jullie mooie voorbeelden gemaakt ik doe graag weer graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke opdracht en mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke opdracht ik heb net mijn vakantiekaartje geplaatst.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke oprdracht. Ik heb ook net mijn kaart geplaatst. Don & Daisy zitten op de bank buiten te genieten van hun vakantie. Hopelijk mag deze mee doen?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team