Volgers

maandag 1 september 2014

Challenge #11 - Yvonne Creations

Goedemorgen lieve borduurvriendinnen,
De maand is weer voorbij gevlogen. Het is 1 september, tijd om weer van start te gaan met een nieuwe challenge. Dit keer is het thema bedacht door Corrie, die graag een geborduurde kaart wil zien met een plaatje van Yvonne Creations. Superleuke opdracht toch? Trijnie van Gunter Creatief is deze maand weer onze sponsor. Zij heeft spulletjes uit de nieuwe kerstlijn van Yvonne Creations beschikbaar gesteld. Hoe leuk is dat?

We hopen weer op heel veel inzendingen. Helaas hebben we dit keer geen gastdesigner omdat de winnaar van de vorige challenge geen plaatje had van Yvonne Creations. Jammer. Ons DT-team heeft weer schitterende voorbeeldkaarten gemaakt. Er zijn zoveel plaatjes van Yvonne Creations te koop, dat we benieuwd zijn naar de variatie.  

                                                                               Marga


Lenie


Trijntje

Corrie

Pouwla

Martje

Danoesja

Lisanne

Cindy

Er zijn  niet veel, maar wel een paar regels:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een direct link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 september 2014 komen we terug met de winnaar van challenge #10.

Heb je zin, doe weer massaal gezellig mee om mee te dingen naar die geweldige prijs die je kunt winnen. Meedoen kan tot 30 september 2014 23.55 uur.



per e-mail ingezonden:

Marjon Bakker                             Wilma                                     Marja Smits
     

Mieke Venner                            Katrin Reeg                     Margriet
  

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten weer! Ik heb al weer zin om met deze challenge aan de slag te gaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn er toch weer prachtige voorbeelden gemaakt, wow, toppie hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige mooie voorbeelden, leuke uitdaging! enne plaatjes genoeg van Yvonne dus dat komt wel goed. ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes; ben in de vakantie al aan een borduurkaartje begonnen met een plaatje van Yvonne, dus ik zal hem eens vlug afmaken :-)
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten zijn er gemaakt! Leuke opdracht weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    Wat een schitterende voorbeeldkaarten van het DT!!!!
    Ook ik ben weer terug van vakantie en doe weer graag mee!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeeld kaarten hebben jullie weer gemaakt.
    Ik heb mijn kaart geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb mijn kaart geplaatst, was erg leuk om weer mee te doen,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie voorbeelden ik heb net mijn kaartje geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt! Trijntje en Corrie bedankt voor jullie tip om mijn kaart hier te plaatsen, groeten, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb mijn creatie geplaats met een plaatje van Yvonne erop.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke opdracht en schitterende voorbeeldkaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voor mij de 1e keer dat ik meedoe op deze leuke blog. Heb m'n kaart nu nog per mail ingestuurd maar ondertussen een blog aangemaakt die nu nog erg leeg is maar ik ook ga vullen met geborduurde kaarten. Leuke hobby!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team