Volgers

zondag 1 mei 2016

challenge #31 - groen met een andere kleur

Goedemorgen lieve borduurvriendinnen,
En weer is er een maand voorbij, voor je het weet is het weer zomer. 1 mei, dit betekent dat vandaag de nieuwe challenge begint. Dit keer heeft Trijntje het thema bedacht. Zij wil graag een geborduurde kaart zien geborduurd met groen en een andere kleur. Afwerking, patroon etc. is vrij, als er maar met groen en een andere kleur is geborduurd.

Dit is de prijs die jullie deze maand kunnen winnen:

De winnares van de vorige challenge, Joanne, heeft ook een prachtig voorbeeld gemaakt:

Ook het designteam heeft weer haar best gedaan om jullie inspiratie te geven. Leuk om te zien hoeveel kanten je op kunt met het thema toch?

Trijntje

Corrie

Lenie
Danoesja

Hannie
                                           
Marga

Martje


Cindy

Er zijn  niet veel, maar wel een paar regels:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een directe link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 mei 2016 komen we terug met de winnaar van challenge #30.




16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten weer! Erg leuk dat ik gastdesigner mocht zijn!! Met heel veel plezier gedaan. Mag ik ook nog meedoen aan de challenge? groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt voor de nieuwe challenge.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wonderful Cards from Designteam.

    Greeting BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeelden voor deze challenge van het team.
    Met het heerlijke weer buiten heerlijk aan het borduren geweest. Met dit als resultaat.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie voorbeeldkaarten van iedereen en weer een leuk thema voor mei
    groetjes mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn bijdrage is geplaatst,alleen twijfel ik nu of hij goed is?
    Ik hoor het wel,dan moeten jullie hem maar verwijderen en probeer ik nog een nieuwe te maken...lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor de hulp, mijn kaart staat er weer in zoals het hoort.
    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn kaart juist gepost.De voorbeeldkaarten zijn weer mooi geworden.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ook een kaart geplaatst.Ik hoop dat het zo goed is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke opdracht en schitterende voorbeeldkaarten
    ik heb mijn kaartje ook geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn kaartje net geplaatst,weer een leuke opdracht!
    Mooie voorbeelden zijn er gemaakt.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Trijntje, bedankt voor de tip ...
    leuke opdracht heb je verzonnen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heeft het dt toch weer prachtige kaarten gemaakt.
    Ik heb ook weer meegedaan :)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team