Volgers

maandag 1 augustus 2016

challenge # 34 - alles mag

Goedemorgen lieve borduurvriendinnen,

Het is alweer 1 augustus, wat gaat de tijd toch snel! Het is weer tijd om van start te gaan met een nieuwe challenge. Dit keer heeft Corrie het thema bedacht. Het thema voor deze challenge is "alles mag". Deze challenge is themavrij, als je kaart maar geborduurd is. We hopen dat jullie allemaal weer meedoen ondanks de vakantieperiode. Lekker borduren op de camping, in de tuin en, eventueel bij slecht weer, in de hobbykamer. We zijn weer heel erg benieuwd naar jullie inzendingen. 

Natuurlijk kunnen jullie ook deze maand weer een mooie prijs winnen:




Onze winnares van vorige maand, Miranda, heeft ook een prachtige bijdrage als gastdesigner gemaakt:




En hier zijn de voorbeelden van ons DT-team:


Corrie


Lenie

 Marga

Martje


Trijntje


Hannie

                                                                       Danoesja





Cindy

Er zijn  niet veel, maar wel een paar regels:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een directe link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 augustus 2016 komen we terug met de winnaar van challenge #33.




8 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten hebben jullie als dt gemaakt.
    Ik doe zeker weer mee!
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten!! Ik ga zeker weer meedoen, er staat al een kaart klaar. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden heeft het DT team gemaakt. Ik hoop dat het mij ook lukt om weer mee te doen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeelden heeft het DT team gemaakt. Ik hoop dat het mij ook lukt om weer mee te doen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeeld kaarten hebben jullie weer gemaakt dames..Toppie!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige inspiratiekaartjes en ook de inzendingen die er al staan zijn weer geweldig! Mijn voorkeur blijft toch bij de geborduurde kaarten liggen...
    De mijne staat weer gelinkt!
    Fijn weekend en lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt
    ja ik doe weer mee en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team