Volgers

zaterdag 1 oktober 2016

Challenge #36 - alles behalve vierkant

Goedemorgen lieve borduurvriendinnen,
Het is al weer 1 oktober en nu hangt de herfst toch echt wel in de lucht. En wat is het al vroeg donker hè? We hebben gemerkt dat het afgelopen maand een moeilijk thema was, we hadden wat minder deelnemers dan normaal. Neemt niet weg dat we weer prachtige inzendingen hebben ontvangen. Vandaag start de nieuwe challenge. Het was de beurt aan Danoesja om het thema te kiezen. Zij wil graag een geborduurde creatie zien met het thema "alles behalve vierkant". Dit betekent dat we deze maand graag bijzondere kaartvormen willen zien, maar het mag natuurlijk ook rond of rechthoekig zijn, mogelijkheden genoeg. 

Deze maand hebben we ook weer ons best gedaan om een leuke prijs voor jullie uit te zoeken:


Onze winnares van vorige maand, Jolanda Jacobs, heeft ook een prachtige creatie gemaakt met het thema van deze maand:

En dan nu de voorbeelden van ons team:


Danoesja


Corrie

Lenie



Trijntje

Marga


Hannie


Martje
                                                            
Cindy



Er zijn  niet veel, maar wel een paar regels:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een directe link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 oktober 2016 komen we terug met de winnaar van challenge #35.



9 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden dames! Leuke challenge, ik doe weer mee! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt Dames! Ik ga mijn best doen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeldkaarten, ik ga weer aan de slag.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeeldkaarten en wat een mooie prijs. Ik ga zeker weer mee doen.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke Challenge weer..en ik ga zeker weer meedoen..Dames jullie hebben weer Prachtige voorbeelden gemaakt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende voorbeelden zeg,genoeg inspiratie!!
    Mijn bijdrage staat gelinkt.
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke voorbeeldkaarten! Ik dacht dat het me deze maand niet ging lukken om mee te doen maar heb zojuist mijn kaartje erbij gezet.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team