Volgers

dinsdag 1 november 2016

challenge #37 - kerstbomen of kerstballen op je kaart

Goedemorgen lieve blogvriendinnen.
De maand is weer voorbij, we waren wel een beetje bang dat er maar weinig deelnemers zouden zijn, was het thema dan te moeilijk misschien? Gelukkig zijn er toch wel wat inzendingen en zelfs een nieuwe deelneemster, hoe leuk is dat.

We gaan starten met challenge #37, het thema is gekozen door onze Lenie, zij wil graag kerstballen/kerstbomen op de kaart terug zien. Wel met een borduurtje natuurlijk, maar je mag de kerstboom/kerstbal borduren, of een stempel met een kerstboom/kerstbal of een plaatje van kerstballen/bomen gebruiken. Mogelijkheden genoeg.

Dit is de prijs die je deze challenge kan winnen:





De winnares van de vorige challenge heeft ook een prachtig voorbeeld gemaakt, dank je wel Eri.




Het team heeft ook prachtige voorbeelden gemaakt.


Lenie



Corrie
                                                                      
Hannie



Marga

Trijntje

Cindy

                                                                     
Danoesja

Er zijn  niet veel, maar wel een paar regels:
* je kaart moet nieuw zijn (dus niet teruglinken naar een oud bericht)
* je mag met maximaal één creatie meedoen.
Plaats je kaart met een directe link (dus niet met een link naar je hele blog) bij Inlinkz hieronder. Mensen zonder blog, die wel graag mee willen doen, kunnen hun kaart insturen via het e-mailadres: cindyvandervelde@live.nl.

3 november 2016 komen we terug met de winnaar van challenge #36.



15 opmerkingen:

  1. Goedemorgen blogvriendinnetjes,
    Wat een leuke nieuwe challenge en wat een prachtige voorbeelden.
    Dit moet wel weer gaan lukken!
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende voorbeeldkaarten heeft het team gemaakt voor de leuke nieuwe challenge!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n leuk thema. Dat moet zeker wel weer lukken om mee te doen.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wat een prachtige voorbeelden staan er weer.

      Verwijderen
  4. Wat een leuke challenge! Dat gaat helemaal lukken hoor. de kaarten zijn stuk voor stuk weer heel mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw. Wat genieten van al die mooie borduurkaarten! Door jullie heb ik het borduurvirus weer helemaal terug :D En dat na dat mijn borduurnaald jaren in het stof heeft gelegen. Het is nog een wonder dat hij me nog niet geprikt heeft hihi.

    Leuk thema. Ik ga ook weer eens een poging wagen en mijn hobbykast in duiken.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeeldkaarten.Stuk voor stuk heel erg mooi.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeeld kaarten dames Toppie gemaakt..een leuke challenge weer hebben jullie bedacht! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige voorbeelden ik heb deze gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn bijdrage staat erbij.
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge, heb met plezier weer meegedaan. De voorbeeldkaarten mogen er ook weer zijn! Nog een klein vraagje wat doe ik verkeerd dat mijn foto in close up verschijnt op jullie blog?
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo, ik doe weer mee na een paar maanden afwezigheid. Mijn bijdrage staat er weer bij.
    Groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke challenge met prachtige voorbeelden.
    Ik doe graag mee en mijn kaartje erbij gezet.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Graag tot de volgende keer! Groetjes van het DT-team